ثبت و ارسال سفارشات
از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش مجموعه کابین یراق و همچنین از طریق پیام رسان های سروش، واتساپ، تلگرام، ثبت سفارش امکان پذیر است. اطلاعات تماس در منوی تماس با ما سایت کابین یراق ثبت شده است.
ارسال اجناس خریداری شده شما همکار گرامی فقط از طریق باربری امکان پذیر می باشد و انتخاب باربری به عهده خریدار است.
در صورتی که سفارش شما در انبار کابین یراق موجود باشد،همان روز یا نهایتا تا ۲۴ ساعت بعد، اجناس خریداری شده ارسال می گردد.
جهت پیگیری ارسال سفارش از کارشناس فروش مربوطه درخواست نمایید، تصویر بیجک باربری را برای شما ارسال نماید.
هزینه ارسال هر کارتن،بسته،کیسه،ریل،لوله ۳ متری و … در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۷۰،۰۰۰ ریال است.االبته لازم به ذکر است سفارش های زیر ۵ کارتن (از ۱ الی ۴ کارتن) کلا ۳۰۰،۰۰۰ ریال است.
پرداخت و تسویه فاکتور
بعد از نهایی شدن سفارش و ارسال تصویر فاکتور توسط کارشناس فروش ،شماره حساب بانکی نیز جهت تسویه ارسال می گردد.
فقط در صورتی که خریدار نزد مجموعه کابین یراق چک ضمانت معتبر ثبت شده داشته باشد،ارسال اجناس خریداری شده قبل از تسویه امکان پذیر می باشد.
خیر – با توجه به نوسان قیمت ها فروش به صورت چک مدت دار امکان پذیر نیست.
همکار گرامی فاکتور صادره فقط تا پایان همان روز دارای اعتبار است.در صورت تغییر قیمت در روز های بعد،فاکتور اصلاح شده و مجدد ارسال خواهد شد.
خدمات پس از فروش
بله – عودت اجناسی که طبق سفارش ارسال نشده یا معیوب (مشکل ظاهری و فیزیکی) است، در صورتی که کارتن آن کامل و سالم باشد تا یک هفته پس از خرید امکان پذیر میباشد.
تحویل اجناس توسط خریدار به باربری شهر محل فعالیت جهت ارسال به مقصد تهران با ذکر نام و شماره تماس مجموعه کابین یراق.
با توجه به اینکه فقط امکان برگشت اجناسی میباشد که طبق سفارش ارسال نشده و یا اینکه معیوب است، هزینه برگشت به عهده فروشنده خواهد بود.
همکار گرامی، تمامی اجناس در زمان ارسال از لحاظ ظاهری توسط مسئول مربوطه بررسی می گردد. فقط در صورتی مسئولیت آسیب دیدگی به عهده فروشنده میباشد که در برگه بیجک باربری تهران آسیب دیدگی ذکر شده باشد. در غیر این صورت قبل از تحویل گرفتن اجناس و امضای بیجک شرح کامل آسیب دیدگی را در برگه بیجک ذکر نمایید. و با توجه به اینکه انتخاب باربری به عهده خریدار است، جهت جبران خسارت از طریق پیگیری از باربری مربوطه اقدام نمایید.